Show simple item record

dc.contributor.authorRoothooft, Hanne
dc.date.accessioned2018-12-19T09:30:36Z
dc.date.available2018-12-19T09:30:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.bibliographicCitationPulso, 2018, n.41, ISSN 1577-0338, pp. 341-344es_ES
dc.identifier.issn1577-0338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/35324
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Escuela Universitaria Cardenal Cisneroses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleFocusing on the "I" in CLIL. A review of Nikula, T., Dafouz, E., Moore, P. & Smit, U. (eds.) (2016). Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education. Bristol (UK): Multilingual Matters. Bristol (UK): Multilingual Matters. 276 pp., ISBN: 978-1-78309-613-8es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes_ES
dc.subject.ecienciaCIENCIAS SOCIALESes_ES
dc.subject.ecienciaEducaciónes_ES
dc.subject.ecienciaEducationen
dc.subject.ecienciaSOCIAL SCIENCESen
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.publicationtitlePulsoes_ES
dc.identifier.publicationvolume41
dc.identifier.publicationlastpage344
dc.identifier.publicationfirstpage341


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.