Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Fernández, Raquel 
dc.contributor.authorNathan James, Florian
dc.date.accessioned2023-03-08T08:43:43Z
dc.date.available2023-03-08T08:43:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.bibliographicCitationNathan James, Florian. Why 1+1 is greater than 2: Exploring the Synergy between Language Assistant and Teacher. Trabajo Fin de Máster. Universidad de Alcalá, 2022en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/56092
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoengen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWhy 1+1 is greater than 2: Exploring the Synergy between Language Assistant and Teacheren
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.subject.ecienciaFilologíaes
dc.subject.ecienciaPhilologyen
dc.subject.ecienciaEducaciónes
dc.contributor.affiliationUniversidad de Alcalá'es'
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionen
dc.description.degreeMáster Universitario en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera. Especialidad en Teaching Through English in Bilingual Schools (M053)es
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.