dc.contributor.advisor | Fernández Fernández, Raquel | |
dc.contributor.author | Nathan James, Florian | |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T08:43:43Z | |
dc.date.available | 2023-03-08T08:43:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.bibliographicCitation | Nathan James, Florian. Why 1+1 is greater than 2: Exploring the Synergy between Language Assistant and Teacher. Trabajo Fin de Máster. Universidad de Alcalá, 2022 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10017/56092 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | eng | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Why 1+1 is greater than 2: Exploring the Synergy between Language Assistant and Teacher | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
dc.subject.eciencia | Filología | es |
dc.subject.eciencia | Philology | en |
dc.subject.eciencia | Educación | es |
dc.contributor.affiliation | Universidad de Alcalá | 'es' |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion | en |
dc.description.degree | Máster Universitario en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera. Especialidad en Teaching Through English in Bilingual Schools (M053) | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |