Show simple item record

dc.contributor.authorFernández, Raquel
dc.date.accessioned2017-02-16T13:08:04Z
dc.date.available2017-02-16T13:08:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.bibliographicCitationPulso, 2016, n.39, ISSN 1577-0338, pp. 285-287es_ES
dc.identifier.issn1577-0338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/28397
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Escuela Universitaria Cardenal Cisneroses_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.titleMaking CLIL workable. A review of Ball, P.; Kelly, K. and Clegg, J. (2015) Putting CLIL into Practice. Ball, P.; Kelly, K. and Clegg, J. Oxford University Press. 336 pages. ISBN 978-0-19-442105-8es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes_ES
dc.subject.ecienciaCiencias socialeses_ES
dc.subject.ecienciaEducaciónes_ES
dc.subject.ecienciaEducationen
dc.subject.ecienciaSocial sciencesen
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.publicationtitlePulso
dc.identifier.publicationlastpage287
dc.identifier.publicationissue39
dc.identifier.publicationfirstpage285


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.