Blended learning approach : a complementary method in the EFL primary classroom
Autores
Orostivar Espliego, RocíoDirector
García Esteban, SorayaFecha de publicación
2020Cita bibliográfica
OROSTIVAR ESPLIEGO, R. Blended learning approach: a complementary method in the EFL primary classroom. Trabajo Fin de Máster, Universidad de Alcalá, 2020.
Palabras clave
Knowledge society
Network society
Blended learning approach
Traditional approach
English foreign language
Primary school
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Derechos
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Ficheros en el ítem
Ficheros | Tamaño | Formato |
|
---|---|---|---|
TFM_OrostivarEspliego_2020.pdf | 455.2Kb |
|
Ficheros | Tamaño | Formato |
|
---|---|---|---|
TFM_OrostivarEspliego_2020.pdf | 455.2Kb |
|