Encuentro - Número 27, 2018 [16]
Listar por
-
Artículos
- Editorial. García Laborda, Jesús/Calle Martínez, Cristina/Madarova, Slavka
- Origen y desarrollo de las metodologías activas dentro del sistema educativo español. Luelmo del Castillo, Mª José
- Escape rooms from a collaborative and interdisciplinary perspective. Dorado Escribano, Guadalupe
- Las TIC en la enseñanza del inglés para fines específicos: una propuesta metodológica. Escobar, M. Ángeles/Ibáñez, Ana
- Wikis as support for English studies’ distance students to analyse and produce EST texts. Jordano de la Torre, María
- The impact of CLIL implementation on Lebanese students’ attitudes and performance. Badrie, EL-Daou/Abir, Abdallah
- The development of students` self-regulation as a means to foster foreign language acquisition. Chiknaverova, Karine
- The representation of gender in Turkish as a Foreign Language (TFL) coursebooks. Kiziltan, Nalan/Atli, Isil/Gürkan, Senem
- Meta-literary narrative in reading education: the case of contemporary German youth novels. Hernández Medina, Juan José
- La problemática en torno al elemento de juntura: tendencias en su uso en entidades léxicas compuestas en lengua alemana con especial atención al campo semántico de la cultura gastronómica. Burgos Cuadrillero, Beatriz
- Exploring the level of specialisation of a corpus of scientific texts and students’ perceptions and needs in an ESP context. Martínez Sáez, Antonios
- DDL integration in different EAP scenarios of academic writing. Curado Fuentes, Alejandro
- Guidelines for the design and generation of corpus-based terminology-oriented instructional material. Losey León, Araceli
- Recherchekompetenz durch Selbstkorrektur in der translationsorientierten Fremdsprachenausbildung (TOSA). Schmidhofer, Astrid
- The OFFTATLED Project: offensive and taboo exchanges subtitled by online university students. Ávila-Cabrera, José Javier/Rodríguez Arancón, Pilar
- De la automatización de la traducción y los lenguajes especializados. Apuntes. Valero Garcés, M. Carmen