Encuentro - Número 24, 2015 [9]
Listar por
-
Artículos
- Grammar instruction strategies in Spanish heritage language learners’ textbooks. Burgo, Clara
- The benefits of CLIL instruction in Spanish students’ productive vocabulary knowledge. Canga Alonso, Andrés; Arribas García, Mario
- Hacia una sociedad europea más multilingüe y multicultural. Gómez Martínez, Susana
- Preventing homophobia through English in year 6 of primary education. González, Alejandro
- New listening strategies for a new generation: using new technologies to update listening comprehension activities. Harris, Rachel
- “Only connect!” creating connections when reading fiction and digital texts. Kokkola, Lydia
- Ventajas de la aplicación didáctica del e-PEL (Portfolio Europeo de las Lenguas Electrónico). Mira Giménez, Mario Jesús
- Dificultades de la implantación del AICLE en las enseñanzas profesionales: percepciones del profesorado y propuestas de solución. Moreno de Diezmas, Esther Nieto
- Aspectos metodológicos e investigadores del análisis de necesidades en segundas lenguas: aplicación al mundo profesional. Pomposo Yanes, Mª Lourdes