View Item 
  •   e_Buah Home
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 08, 1995
  • View Item
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 08, 1995
  • View Item
  • Biblioteca
    • English
    • español
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Corpora for English language teaching and learning

Show full item record
RefworksUtilizar EndNote Import
Authors
Santamaría García, M. Carmen
Identifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/893
Publisher
Universidad de Alcalá. Servicio de Publicaciones
Date
1995
Bibliographic citation
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, 1995, n. 8, p. 190-199. ISSN 1130-7021
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Share
 
Abstract
Los corpora informatizados de lengua inglesa abren un amplio campo de posibilidades tanto a profesores como a estudiantes de dicha lengua. Nos ofrecen un banco de datos de lengua real con un enorme potencial para la enseñanza. Después de una breve introducción sobre corpora y los programas informáticos que nos permiten su estudio, presentaré algunas de sus aplicaciones a la enseñanza y aprendizaje de la lengua inglesa.
Files in this item
FilesSizeFormat
View
Corpora for English Language ...411.7KbPDF
FilesSizeFormat
View
Corpora for English Language ...411.7KbPDF
Collections
  • Encuentro - Número 08, 1995 [13]

Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV
 

 

Browse

All of e_BuahCommunities y CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsIn this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

My e_BuahCreate account

Help

What is e-Buah?Guide e_BuahGuide autoarchiveFAQContact us

Statistics

View Usage Statistics

Information

Open Science. Open accessOpen access PolicyPublishing permissionsCopyrightResearch datae-cienciaDatos RepositoryPlan de Gestión de Datos

Los contenidos se difunden en


Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV