dc.contributor.author | González-Castro, Lucía | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:59:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:59:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.bibliographicCitation | Pulso, 2021, n.44, ISSN 1577-0338, pp. 195-200 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1577-0338 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10017/50063 | |
dc.description | Reseña del libro: Agrelo-Costas, E. y Ferreira, C. (Coord.) (2020). Educar en Feminino. María Victoria Ferreira e
Nosoutras: Ensino e literatura: Un camiño de ida e volta. Hércules de Ediciones / Servizo de
Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela. Ilustración de
Carmen Franco-Vázquez: Santiago de Compostela. Col. Bibliodidáctica, nº 3
224 pp. ISBN: 978-84-122537-6-4 | es_ES |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | spa | en |
dc.publisher | Universidad de Alcalá. Escuela Universitaria Cardenal Cisneros | es_ES |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Educar en Feminino. María Victoria Moreno e Nosoutras: Ensino e literatura: Un camiño de ida e volta [Reseña de libro] | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | en |
dc.subject.eciencia | Ciencias sociales | es_ES |
dc.subject.eciencia | Social sciences | en |
dc.subject.eciencia | Educación | es_ES |
dc.subject.eciencia | Education | en |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.identifier.publicationtitle | Pulso | es_ES |
dc.identifier.publicationvolume | 44 | |
dc.identifier.publicationlastpage | 200 | |
dc.identifier.publicationfirstpage | 195 | |