View Item 
  •   e_Buah Home
  • REVISTAS DE LA UAH
  • REDEN : revista española de estudios norteamericanos
  • REDEN - Número 07, 1994
  • View Item
  • REVISTAS DE LA UAH
  • REDEN : revista española de estudios norteamericanos
  • REDEN - Número 07, 1994
  • View Item
  • Biblioteca
    • English
    • español
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La proyección política y sociocultural de las doctrinas conservadoras durante la época formativa de los EEUU

Show full item record
RefworksUtilizar EndNote Import
Authors
Mioduszewska, Marzenna
Identifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/4864
Publisher
Universidad de Alcalá de Henares. Servicio de Publicaciones
Date
1994
Bibliographic citation
REDEN : revista española de estudios norteamericanos, 1994, n. 7, p. [45]-55. ISSN 1131-9674
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Share
 
Abstract
The formative years of the United States of America constitute the most complex period in its intellectual history. The author analyzes the existence of conservative doctrines and their projection within political, social and cultural life. The new democratic experience in continuous change clashed with the conservative attitudes all throughout the formative period.
Files in this item
FilesSizeFormat
View
La Proyección Política y Socio ...543.4KbPDF
FilesSizeFormat
View
La Proyección Política y Socio ...543.4KbPDF
Collections
  • REDEN - Número 07, 1994 [14]

Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV
 

 

Browse

All of e_BuahCommunities y CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsIn this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

My e_BuahCreate account

Help

What is e-Buah?Guide e_BuahGuide autoarchiveFAQContact us

Statistics

View Usage Statistics

Information

Open Science. Open accessOpen access PolicyPublishing permissionsCopyrightResearch datae-cienciaDatos RepositoryPlan de Gestión de Datos

Los contenidos se difunden en


Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV