View Item 
  •   e_Buah Home
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Teatro
  • Teatro - Número 19, 2003
  • View Item
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Teatro
  • Teatro - Número 19, 2003
  • View Item
  • Biblioteca
    • English
    • español
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La teoría del drama histórico a través del teatro de la subtendencia "radical"

Show full item record
RefworksUtilizar EndNote Import
Authors
Pérez Jiménez, ManuelUniversity of Alcalá Author
Identifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/4727
Publisher
Universidad de Alcalá de Henares. Servicio de Publicaciones
Date
2003
Bibliographic citation
Teatro : revista de estudios teatrales, 2003, n. 19, p. 257-288. ISSN 1132-2233
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Share
 
Abstract
This article examines the influence of history conceptions among the playwrights of the socalled radical subtendency. Most frequently, these authors apply to their plays their Marxist and revisionist views about history.
 
Este articulo evalúa la influencia del concepto de lo histórico en los autores del teatro crítico radical. De manera predominante, el punto de vista sobre la historia aplicado a sus obras se adscribe a los principios del realismo socialista.
 
Files in this item
FilesSizeFormat
View
La Teoría del Drama Histórico a ...1.401MbPDF
FilesSizeFormat
View
La Teoría del Drama Histórico a ...1.401MbPDF
Collections
  • Teatro - Número 19, 2003 [14]

Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV
 

 

Browse

All of e_BuahCommunities y CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsIn this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

My e_BuahCreate account

Help

What is e-Buah?Guide e_BuahGuide autoarchiveFAQContact us

Statistics

View Usage Statistics

Information

Open Science. Open accessOpen access PolicyPublishing permissionsCopyrightResearch datae-cienciaDatos RepositoryPlan de Gestión de Datos

Los contenidos se difunden en


Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV