Show simple item record

dc.contributor.advisorGarcía Esteban, Soraya 
dc.contributor.authorOrostivar Espliego, Rocío
dc.date.accessioned2021-03-16T12:19:41Z
dc.date.available2021-03-16T12:19:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.bibliographicCitationOROSTIVAR ESPLIEGO, R. Blended learning approach: a complementary method in the EFL primary classroom. Trabajo Fin de Máster, Universidad de Alcalá, 2020.es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/46893
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoengen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectKnowledge societyen
dc.subjectNetwork societyen
dc.subjectBlended learning approachen
dc.subjectTraditional approachen
dc.subjectEnglish foreign languageen
dc.subjectPrimary schoolen
dc.titleBlended learning approach : a complementary method in the EFL primary classroomen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen
dc.subject.ecienciaFilologíaes_ES
dc.subject.ecienciaPhilologyen
dc.subject.ecienciaEducaciónes_ES
dc.subject.ecienciaEducationen
dc.description.degreeMáster Universitario en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera. Especialidad en Developing English Teaching Skills (M051)es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.