Nuevas fórmulas en la gestión del proceso educativo
Authors
Martínez Pérez, José AntonioIdentifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/45649DOI: https://doi.org/10.37536/RIECS.2020.5.2.220
Publisher
Facultad de Medicina y Ciencias de la Salud, Universidad de Alcalá
Date
2020Bibliographic citation
Revista de Investigación y Educación en Ciencias de la Salud (RIECS), 2020, v. 5, n. 2, p. 126-131
Keywords
Gestión proceso educativo
Futuro
Informe Carnegie 2010
Informe CGRSFM
Educational process management
Future
Carnegie 2010 report
GCSAMS report
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Abstract
Las grandes transformaciones sociosanitarias que han tenido lugar en las últimas décadas hacen necesarias nuevas fórmulas para gestionar el proceso educativo. En este sentido, emergieron en los últimos años dos documentos: el informe Carnegie 2010 y el Consenso Global sobre responsabilidad social dela Facultad de Medicina, que sin duda supondrán una referencia para el futuro. The great socio-sanitary transformations that have taken place in the last decades make new formulas necessary to manage the educational process. In this sense, two documents emerged in recent years: The Carnegie 2010 report and the Global Consensus for Social Accountability of Medical Schools that will undoubtedly be a referencefor the future.
Files in this item
Files | Size | Format |
|
---|---|---|---|
nuevas_martinez.pdf | 333.9Kb |
![]() |
Files | Size | Format |
|
---|---|---|---|
nuevas_martinez.pdf | 333.9Kb |
![]() |