Show simple item record

dc.contributor.authorSevilla Vallejo, Santiago 
dc.date.accessioned2020-04-24T07:49:49Z
dc.date.available2020-04-24T07:49:49Z
dc.date.issued2019-09-10
dc.identifier.bibliographicCitation3rd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation (October 9-10, 2019). Madrid: Red de Investigación e Innovación Educativa, 2019, p. 318-319en
dc.identifier.isbn978-84-09-17174-3
dc.identifier.otherConference Proceedings. CIVINEDU 2019en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/42308
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherRed de Investigación e Innovación Educativaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.titleLa identidad del docente competente desde la teoría de Paul Ricoeures_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten
dc.subject.ecienciaFilologíaes_ES
dc.subject.ecienciaPhilologyen
dc.contributor.affiliationUniversidad de Alcalá. Departamento de Filología, Comunicación y Documentación. Unidad docente Filología. Área de Lengua Españolaes_ES
dc.date.updated2020-04-24T07:46:26Z
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.identifier.uxxiCO/0000015759
dc.identifier.publicationtitle3rd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation, October 9-10, 2019en
dc.identifier.publicationlastpage319
dc.identifier.publicationfirstpage318


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.