Show simple item record

dc.contributor.authorKenny, Barry J.
dc.contributor.authorGellrich, Martin
dc.contributor.otherSarmiento, Pedro
dc.date.accessioned2019-03-27T16:42:32Z
dc.date.available2019-03-27T16:42:32Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.bibliographicCitationQuodlibet: revista de especialización musical, 2004, n.28, pp. 108-130, ISSN 1134-8615es_ES
dc.identifier.issn1134-8615
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/36846
dc.descriptionPublicado como capítulo 8 del libro de Parncutt, Richard y McPherson, Gary: "The Science and psychology of music performance. Creative strategies for teaching and learning". NuevaYork, Oxford University Press, 2002, págs. 117-134.es_ES
dc.descriptionPedro Sarmiento (traductor).es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Servicio de Publicacioneses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleImprovisaciónes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.subject.ecienciaArtees_ES
dc.subject.ecienciaArten
dc.subject.ecienciaMúsicaes_ES
dc.subject.ecienciaMusicen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.identifier.publicationtitleQuodlibet: revista de especialización musicales_ES
dc.identifier.publicationlastpage130
dc.identifier.publicationissue28
dc.identifier.publicationfirstpage108


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.