Show simple item record

dc.contributor.authorMcClary, Susan
dc.contributor.otherRecuero, Pilar
dc.date.accessioned2019-03-20T17:16:02Z
dc.date.available2019-03-20T17:16:02Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.bibliographicCitationQuodlibet: revista de especialización musical, 2003, n.25, pp. 140-157, ISSN 1134-8615es_ES
dc.identifier.issn1134-8615
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/36627
dc.descriptionEs una traducción de: Narrative agendas in 'absolute' music: identity and difference in Brahms's Third Symphony, perteneciente a "Musicology and difference. Gender and sexuality in music Scholarship", (ed. by Ruth A. Solie). University of California Press, 1993.es_ES
dc.descriptionPilar Recuero (traductora).es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Servicio de Publicacioneses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleLo narrativo en música "absoluta": identidad y diferencia en la Tercera Sinfonía de Brahmses_ES
dc.title.alternativeNarrative agendas in 'absolute' music: identity and difference in Brahms's Third Symphonyen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.subject.ecienciaArtees_ES
dc.subject.ecienciaArten
dc.subject.ecienciaMúsicaes_ES
dc.subject.ecienciaMusicen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.identifier.publicationtitleQuodlibet: revista de especialización musicales_ES
dc.identifier.publicationlastpage157
dc.identifier.publicationissue25
dc.identifier.publicationfirstpage140


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.