Show simple item record

dc.contributor.authorUrzain, Amaia
dc.contributor.authorImaz, Itziar
dc.contributor.authorRozas, Ixiar
dc.date.accessioned2018-12-19T08:35:08Z
dc.date.available2018-12-19T08:35:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.bibliographicCitationPulso, 2018, n.41, ISSN 1577-0338, pp. 165-182es_ES
dc.identifier.issn1577-0338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/35360
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Escuela Universitaria Cardenal Cisneroses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFormación del profesoradoes_ES
dc.subjectEducación Artísticaes_ES
dc.subjectAfectoses_ES
dc.subjectPerformatividades_ES
dc.subjectCorporalidad.es_ES
dc.subjectTeachers' trainingen
dc.subjectArt educationen
dc.subjectEventen
dc.subjectAffectsen
dc.subjectPerformativityen
dc.subjectCorporalityen
dc.titleMétodos artísticos y transdisciplinares en la formación universitaria del profesorado. Afectos, posibilidades y tensiones del binomio arte-educaciónes_ES
dc.title.alternativeArtistic and transdisciplinary methods in university teacher training degrees. Affects, possibilities and tensions of the binomial art-educationen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.subject.ecienciaCiencias socialeses_ES
dc.subject.ecienciaEducaciónes_ES
dc.subject.ecienciaEducationen
dc.subject.ecienciaSocial sciencesen
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.publicationtitlePulsoes_ES
dc.identifier.publicationvolume41
dc.identifier.publicationlastpage182
dc.identifier.publicationlastpage165


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.