Show simple item record

dc.contributor.authorMenegale, Marcella
dc.date.accessioned2017-02-16T13:20:20Z
dc.date.available2017-02-16T13:20:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.bibliographicCitationPulso, 2016, n.39, ISSN 1577-0338, pp. 293-297es_ES
dc.identifier.issn1577-0338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/28398
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Escuela Universitaria Cardenal Cisneroses_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.titleDrama and CLIL: a new challenge to the teaching approaches in bilingual education Nicolás Román, S. and J.J. Torres Núñez. (Eds.) (2015). Bern: Peter Lang. ISBN: 978-3-0343-1629-3. 170ppes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes_ES
dc.subject.ecienciaCiencias socialeses_ES
dc.subject.ecienciaEducaciónes_ES
dc.subject.ecienciaEducationen
dc.subject.ecienciaSocial sciencesen
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.publicationtitlePulso
dc.identifier.publicationlastpage2
dc.identifier.publicationissue39
dc.identifier.publicationfirstpage1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons.