View Item 
  •   e_Buah Home
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 23, 2014
  • View Item
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 23, 2014
  • View Item
  • Biblioteca
    • English
    • español
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Enhancing oracy in the pre-primary English classroom

Show full item record
RefworksUtilizar EndNote Import
Authors
Fleta Guillén, María Teresa
Identifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/21578
ISSN: 1989-0796
Publisher
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá
Date
2014
Bibliographic citation
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, 2014, n. 23, p. 38-46. ISSN 1989-0796
Keywords
Oracy
Pre-primary education
English
Age
Learning context
Practices
Oralidad
Educación de pre-escolar
Inglés
Edad
Contexto de aprendizaje
Prácticas
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Share
 
Abstract
Over the last decades learning English as an additional/foreign language (EFL) at an early age has spread widely in many schools. The onset age has gone down, and the number of children who start EFL learning in pre-primary education has increased dramatically. In order to put into practice the best age-appropriate methodologies in preprimary classrooms, teachers need to be aware of the manner in which children approach language learning at an early age. The aim of this article is to highlight the importance of the aural and oral skills for EFL learning in pre-primary contexts. The paper provides information on practices that engage very young children in active EFL learning.
 
En las últimas décadas, aprender inglés como lengua adicional/extranjera (ILE) a una edad temprana se ha generalizado en muchas escuelas. La edad de inicio ha descendido y el número de niños que comienzan ILE en pre-escolar ha aumentado considerablemente. Para poder poner en práctica las metodologías que mejor se adapten a la edad de los alumnos de pre-escolar, los profesores deben conocer cómo los niños de corta edad abordan el aprendizaje de lenguas. El objetivo de este artículo es destacar la importancia de las destrezas auditivas y orales para el aprendizaje de ILE en contextos de Pre-escolar. El documento proporciona información sobre prácticas que involucran a los niños pequeños en un aprendizaje activo de ILE.
 
Files in this item
FilesSizeFormat
View
Fleta_Enhancing Encuentro_2014 ...331.2KbPDF
FilesSizeFormat
View
Fleta_Enhancing Encuentro_2014 ...331.2KbPDF
Collections
  • Encuentro - Número 23, 2014 [14]

Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV
 

 

Browse

All of e_BuahCommunities y CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsIn this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

My e_BuahCreate account

Help

What is e-Buah?Guide e_BuahGuide autoarchiveFAQContact us

Statistics

View Usage Statistics

Information

Open Science. Open accessOpen access PolicyPublishing permissionsCopyrightResearch datae-cienciaDatos RepositoryPlan de Gestión de Datos

Los contenidos se difunden en


Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV