Encuentro - Número 23, 2014 [14]
Browse by
-
Artículos
- Autonomous learning resources for ELF: what learners think. Jorge Arús Hita / Pilar Rodríguez Arancón
- El aprendizaje cooperativo para el desarrollo de la competencia comunicativa oral en lengua inglesa en el aula de primaria. Cristina Cerdá Vallés / Mercedes Querol Julián
- Vocabulary knowledge dimensions in ELF textbooks. Susana Fernández Orío
- Enhancing oracy in the pre-primary English classroom. María Teresa Fleta Guillén
- Language teachers as natural researchers of their practice and potential agents of change. Jane Jones
- Aprendizaje colaborativo y co-corrección de la producción escrita en el aula de alemán como lengua extranjera. Lucrecia Keim Cubas
- A four-stage assessment of AUL (Azerbaijan University of Languages) teachers’ abilities to adapt innovative teaching approaches. Tamilla Mammadova
- Propuesta de enseñanza multimodal en una asignatura de lengua inglesa. María Martínez Lirola
- El tratamiento de la pronunciación en los libros de texto de nivel B1 y su valoración de acuerdo con los principios establecidos por el MCERL. Ana María Muñoz Mallén
- Enhancing the quality of clil: making the best of the collaboration between language teachers and content teachers. Víctor Pavón Vázquez
- Common errors made by Spanish graduate students to be avoided at B1 English oral exams. Raquel Sánchez Ruiz / Isabel López Cirugeda
- Highly advanced scientific titles in the field of reading pedagogy. Viviana Soler
- Quelques aspects d’influence translinguistique dans la production orale d’apprenants taiwanais de FLE : l’anglais comme possible langue de référence?. Laurent-Fidèle Sossouvi
- Listening: the most difficult skill to teach. Natasha Walker