View Item 
  •   e_Buah Home
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 22, 2013
  • View Item
  • REVISTAS DE LA UAH
  • Encuentro
  • Encuentro - Número 22, 2013
  • View Item
  • Biblioteca
    • English
    • español
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proyecto ELLA: una plataforma para el aprendizaje de la lengua inglesa

Show full item record
RefworksUtilizar EndNote Import
Authors
Araujo Portugal, Juan Carlos
Identifiers
Permanent link (URI): http://hdl.handle.net/10017/19950
ISSN: 1989-0796
Publisher
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá
Date
2013-12
Bibliographic citation
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, 2013, n. 22, p. . ISSN 1989-0796
Keywords
proyecto
plataforma de aprendizaje
interactivo
destrezas
aprendizaje autónomo
project
learning platform
interactive
skills
learner’s autonomy
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Publisher's version
http://encuentrojournal.org/textcit.php?textdisplay=463
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Share
 
Abstract
El Proyecto ELLA es una plataforma diseñada para el aprendizaje de la lengua inglesa que surge como fruto del convenio suscrito entre el Ministerio de Educación español y la Comunidad Autónoma de Asturias como parte de la iniciativa para el fomento del aprendizaje del inglés dirigida a jóvenes entre 18 y 30 años. En este artículo se analizan con detalle las principales características de la plataforma, al mismo tiempo que se señalan algunos aspectos que son susceptibles de mejora en la misma. El artículo también sirve para comprobar que la plataforma se puede utilizar como un curso a distancia o bien como complemento a cursos de inglés que se impartan en la modalidad presencial o a distancia.
 
The ELLA Project is a learning platform which was developed to help learn English. It started as part of the agreement between the Spanish Ministry of Education and the regional government of Asturias, within the scheme to foster the learning of English among young people aged between 18 and 30. This article analyses the main features of this platform in detail, as well as it highlights some aspects of the platform that could be improved. Thanks to the article, it is easy to realise that the platform may be used as a distance course in itself or as a complement to face-to-face or distance English courses alike.
 
Files in this item
FilesSizeFormat
View
Proyecto_Araujo_Encuentro_2013 ...356.3KbPDF
FilesSizeFormat
View
Proyecto_Araujo_Encuentro_2013 ...356.3KbPDF
Collections
  • Encuentro - Número 22, 2013 [12]

Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV
 

 

Browse

All of e_BuahCommunities y CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsIn this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

My e_BuahCreate account

Help

What is e-Buah?Guide e_BuahGuide autoarchiveFAQContact us

Statistics

View Usage Statistics

Information

Open Science. Open accessOpen access PolicyPublishing permissionsCopyrightResearch datae-cienciaDatos RepositoryPlan de Gestión de Datos

Los contenidos se difunden en


Contact Us | Send Feedback | About DSpace
¡CSS Válido!@mire NV
¡CSS Válido!@mire NV