Show simple item record

dc.contributor.authorMartín Escorza, Carlos
dc.date.accessioned2012-05-31T07:31:49Z
dc.date.available2012-05-31T07:31:49Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.bibliographicCitationHenares : revista de geología, 1988, n. 2, p. 25-34. ISSN 0214-6088en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/10702
dc.description.abstractLa revisión de la historia del progreso de la Geología nos hace ver que, en cada época, tiene lugar su avance por la utilización de los conceptos y/o tecnologias más avanzadas. Ello está relacionado estrechamente con que el sistema de enseñanza asuma con rapidez esos avances.en_US
dc.description.abstractThe historical review or progress in geology show us that each epoch improves with the use of the most advanced concepts and/or technologies. It is in close relationship with the posibility of the educational system taking on quickly this progress.
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Alcalá. Servicio de Publicacionesen_US
dc.titleEpistemología y metodología histórica en la enseñanza de la Geologíaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)