Show simple item record

dc.contributor.authorBaggio, Rosangela
dc.date.accessioned2012-03-07T10:37:28Z
dc.date.available2012-03-07T10:37:28Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.bibliographicCitationEncuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, 2007-2008, 2008, n.17, p. 1-5. ISSN 1989-0796en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10017/10065
dc.description.abstractThis article presents the portfolio use from a pedagogical perspective and it underlines the opportunity for reflection on learning offered by this instrument. It also suggests some steps that can be followed in order to help students become more effective learners.en_US
dc.description.abstractEste artículo presenta la utilización del portafolio desde una perspectiva pedagógica, subrayando la oportunidad de reflexionar sobre el aprendizaje que ofrece esta herramienta. Además sugiere algunos pasos que se pueden seguir para ayudar a los estudiantes a llegar a ser aprendices mas eficaces.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoengen_US
dc.publisherServicio de Publicaciones de la Universidad de Alcaláes_ES
dc.subjectLearningen_US
dc.subjectReflectionen_US
dc.subjectSelf-assessmenten_US
dc.subjectAutonomyen_US
dc.subjectAprendizajees_ES
dc.subjectReflexiónes_ES
dc.subjectAuto-evaluaciónes_ES
dc.subjectAutonomíaes_ES
dc.titlePersonalising learning through portfoliosen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)