Personalising learning through portfolios
Authors
Baggio, RosangelaPublisher
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá
Date
2008Bibliographic citation
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, 2007-2008, 2008, n.17, p. 1-5. ISSN 1989-0796
Keywords
Learning
Reflection
Self-assessment
Autonomy
Aprendizaje
Reflexión
Auto-evaluación
Autonomía
Document type
info:eu-repo/semantics/article
Access rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Abstract
This article presents the portfolio use from a pedagogical perspective and it underlines the opportunity for reflection on
learning offered by this instrument. It also suggests some steps that can be followed in order to help students become
more effective learners. Este artículo presenta la utilización del portafolio desde una perspectiva pedagógica, subrayando la oportunidad de
reflexionar sobre el aprendizaje que ofrece esta herramienta. Además sugiere algunos pasos que se pueden seguir para
ayudar a los estudiantes a llegar a ser aprendices mas eficaces.
Files in this item
Files | Size | Format |
|
---|---|---|---|
personalising_baggio_ENCUENTRO ... | 132.9Kb |
|
Files | Size | Format |
|
---|---|---|---|
personalising_baggio_ENCUENTRO ... | 132.9Kb |
|