Encuentro - Número 19, 2010 [12]
Browse by
- Editorial. Fernando Cerezal, Manuel Megías
-
Artículos
- Redes sociales para el aprendizaje de lenguas extranjeras: de Goethe a Rammstein con escala en Schubert. Ingrid Cáceres Würsig / Paloma Ortiz de Urbina Sobrino
- Using web resources to support teachers and students with the teaching and practice of listening comprehension. Susana Gómez Martínez
- Análisis sociocultural de las estrategias comunicativas de estudiantes belgas flamencos en el apredizaje de E/LE. Ana Ibañez Moreno
- L2 skills and the use of compensation strategies: The case of adult learners. Beatriz López Medina
- Researching classroom questioning. Adriana Lores González
- Interlanguage in undergraduates´ academic Englis: Preliminary results from written script analysis. Rosa Muñoz Luna
- Feedback: a basic ingredient. Theodorus Skenderis / Chryssa Laskaridou
-
Innovaciones, experiencias e investigaciones de aula (aportaciones no arbitradas)
- A teaching identity: the factors which have influenced it. Begoña García Pérez
- Internet en la enseñanza. Antonio Daniel Juan Rubio
- Estilos de aprendizaje y estilos de enseñanza. María Rosario Pastor Martínez
- Reflections on my experience as a learner of languages and on how that experience may have influenced my teaching style and practice. Mónica de la Riva de la Rosa
-
Recensiones
- Un proyecto de aprendizaje integrado de contenidos y lengua inglesa. Santiago Bautista Martín