Browsing by Author "Cuesta Valiño, Pedro"
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Claves, oportunidades y desafíos del turismo adaptado al segmento musulmán
Bolifa El Gharbi, Fadoua (2021) -
Desarrollo de estrategias de marketing de comunicación comercial en Redes Sociales por parte de las organizaciones
Durán Álamo, Patricia(2023)
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El desarrollo de la web 3.0 como innovación en la docencia de comercialización e investigación de mercados
Núñez Barriopedro, Estela; Penelas Leguía, Azucena
; Cuesta Valiño, Pedro
(2014)
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Digitalization in B2B Marketing. Omnichannel Management from a PLS-SEM approach.
Alonso García, Francisco Javier; Pablo Martí, Federico; Núñez Barriopedro, Estela
; Cuesta Valiño, Pedro
(2022-04-22)
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Gestión de calidad como estrategia clave de la felicidad en el deporte federado
Núñez Barriopedro, Estela; Cuesta Valiño, Pedro
; Loranca Valle, María Cristina
(2019-10-01)
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How does happiness influence the loyalty of karate athletes? A model of structural equations from the constructs: Consumer Satisfaction, Engagement, and Meaningful.
Núñez Barriopedro, Estela; Cuesta Valiño, Pedro
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo; Ravina Ripoll, Rafael (2021-04-07)
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The impact of corporate social responsibility on customer loyalty in hypermarkets: A new socially responsible strategy
Cuesta Valiño, Pedro; Gutiérrez Rodríguez, Pablo; Núñez Barriopedro, Estela
(2019-01-18)
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Innovación en marketing para adaptarnos a un entorno más globalizado
Núñez Barriopedro, Estela; Cuesta Valiño, Pedro
; Penelas Leguía, Azucena
(2016-11-14)
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Management of loyalty and its main antecedents in sport organizations: A systematic analysis review.
Loranca Valle, María Cristina; Cuesta Valiño, Pedro
; Núñez Barriopedro, Estela
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo (2021-11-25)
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Management of the loyalty of the federated karate athlete and its correlation with happiness.
Cuesta Valiño, Pedro; Loranca Valle, María Cristina
; Núñez Barriopedro, Estela
(2021)
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Perception of Advertisements for Healthy Food on Social Media: Effect of Attitude on Consumers' Response
Núñez Barriopedro, Estela; Cuesta Valiño, Pedro
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo (2020-09-04)
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The role of consumer happiness in brand loyalty: a model of the satisfaction and brand image in fashion.
Cuesta Valiño, Pedro; Gutiérrez Rodríguez, Pablo; Núñez Barriopedro, Estela
(2022-05-06)
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The role of perceived usefulness and annoyance on programmatic advertising: moderating effect of Internet user privacy and cookies
Núñez Barriopedro, Estela; Cuesta Valiño, Pedro
; Mansori Amar, Sara (2022-06-30)
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Rural Tourism and the Sustainable Development Goals. A Study of the Variables That Most Infuence the Behavior of the Tourist
Penelas Leguía, Azucena; López Sanz, José María
; Cuesta Valiño, Pedro
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo (2021-12-23)
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Strategic orientation towards digitization to improve retailer loyalty in an omnichannel context
Cuesta Valiño, Pedro; Gutiérrez Rodríguez, Pablo; Núñez Barriopedro, Estela
; García Henche, Blanca Rosa
(2023)
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Sustainable Development and Consumer Behavior in Rural Tourism¿The Importance of Image and Loyalty for Host Communities
Penelas Leguía, Azucena; Cuesta Valiño, Pedro
; López Sanz, José María
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo (2021-04-23)
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Sustainable Development and Rural Tourism in Depopulated Areas
Penelas Leguía, Azucena; López Sanz, José María
; Cuesta Valiño, Pedro
; Gutiérrez Rodríguez, Pablo (2021-09-17)
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Sustainable, Smart and Muslim-Friendly Tourist Destinations
Cuesta Valiño, Pedro; Bolifa , Fadoua; Núñez Barriopedro, Estela
(2020-02-27)
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The variables that explain loyalty in non-profit karate organisations.
Cuesta Valiño, Pedro; Núñez Barriopedro, Estela
; Loranca Valle, María Cristina
; Lima Rua, O (2022-09-16)